tirsdag 17. mai 2011

Konfirmasjonskort til Gutter

For noen dager siden laget jeg dette konfirmasjonskortet til en gitarspillende gutt:


Så fikk jeg en enda en bestilling til samme gutten, og det kortet endte opp sånn:


Begge kundene likte heldigvis kortene selv om de er veldig forskjellige. Morsomt hvordan "det samme" kortet kan ende opp så ulikt! I disse konfirmasjonstider er det noen som bestiller spesiallagde kort, mens andre titter innom bloggen min eller kommer innom å ser i permene mine etter et kort som passer. Da gjelder det å ha litt forskjellig å velge i. Jeg hadde noen venninner på besøk, og en av de påpekte at jeg hadde veldig få guttekonfirmasjonskort å velge i. Noe som stemmer. Har solgt mange og ikke hatt tid til å lage nye. Det måtte jeg selvfølgelig gjøre noe med. Her er noen av kortene jeg lagde etter besøket:






Ganske enkle kort uten for mye pynt på er en hit til gutter. Ofte trenger man et kort til noen man kanskje ikke kjenner så godt, og da er det greit med et ganske nøytralt kort som passer de fleste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar