onsdag 11. mai 2011

Nye Stempler:)

I natt fikk jeg ikke sove, så jeg bestemte meg for å teste noen av de nye stemplene mine. Kreativiteten var ikke helt på topp i de sene nattetimer, men det hjelper å bruke litt farger! Først ut var et nytt stempel fra the greeting farm jeg ville bruke til et konfirmasjonskort:



Du tenker kanskje at det er et rart motiv til tema konfirmasjon, en jente som har pakket for å reise, men om du ser på teksten så faller det mere på plass:

Til konfirmanten, lykke til videre på reisen
(prikken over åen kommer!)


Neste stempel ut var av et sett fra sassafrasslass, enkelt og greit med fargerikt blekk på hvit kartong:

God sommer


 Det siste jeg gjorde før jeg krøyp til køys var å lage dette bursdagskortet med havfrue stempel:


Grattis med dagen

DA var det på tide å legge seg å gjøre klar for en ny dag med nye muligheter og BLANKE ark!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar