tirsdag 14. juni 2011

Go Fish!

Min svigerbror bestilte et bursdagskort til en fiskekompis som fyller 50, og det første jeg gjorde var å finne frem noen stickers som kunne passe sammen med en hvit bakgrunn. Tema var fluefiske, så jeg valgte fiskestickers fra stickopotamus, pluss naturstickers. Planen var å gjøre det enkelt, men samtidig spesielt;- En barsk kar på femti behøver ikke for mye dill-dall:)



Jeg valgte å la teksten være handskrevet for å ikke ta over fokuset på kortet.  50 tallene brukte jeg små glitter klistremerker på. Vil han ska se de forskjellige delene av "bildet" først, før han går videre til detaljene:




Jeg syns kortet manglet noe, så klinte til med litt stickles,
selv om han er 50 år og mann:) :



Da får jeg bare håpe svigerbror blir fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar