torsdag 16. juni 2011

Kjæresten Min

Kjæresten min er inspirasjonen til kortet jeg viser i dag.


Jeg begynte med å lage et hvitt kort i en form jeg vanligvis ikke bruker, men ble inspirert av dette blogginnlegget og nå vil jeg lage flere! Note to self: kjøpe nye, passende konvolutter! Det neste jeg gjorde var å klippe ut en lilla firkant som er litt mindre enn selve kortet. Så flettet jeg sammen 3 pastellfarga garntråder før jeg tvinnet de rundt den lilla firkanten og festet den bakpå med teip. Øyenstikkeren fra sticko klistret jeg på hvit kartong og klipte ut, sånn at jeg kunne feste den som cardtopper der trådene krysses. Jeg festet den lilla firkanten på kortet med 3d-puter, deretter satte jeg på bokstaver og pyntet med flytende perler. Et sommerlig kort inspirert av verdens beste kjæreste.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar