mandag 8. august 2011

En Herlig Bestilling

i dag har jeg jobbet med en bestilling, en herlig en. En baby er kommet til verden, og jeg er så heldig å få lage kort! Temaet for kortet er baby Tarzan, bortsett fra det fikk jeg frie tøyler. Jeg startet med nettopp tøyler, eller rettere sagt lianer.




Jeg skisset opp noen trær pluss noen lianer, babyen skal nemlig henge i en av de. Det neste var å surfe nettet for inspirasjon til hvordan baby Tarzan skulle se ut. Endte opp med dette:



Først tegnet og fargela jeg. Så klippet jeg han ut. Vil han skal poppe ut av kortet i all sin 3d-prakt (pluss Tarzan-drakt). Neste steg var å montere han på kortet og sette på tekst.


Etter en liten runde i tenkeboksen, endte jeg opp med teksten: lykke til, men mest av alt: gratulerer! Tenkte det passet inn i baby Tarzan temaet:) Så kom de siste detaljene:




Håper verden er klar for en liten baby Tarzan!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar