onsdag 10. august 2011

GOING INSANE!

I nattens mulm å mørke satte jeg meg meg ned for å lage et kort. Alt det jeg laget ble til lort. Bytte farge, bytte skrift. Alt endte med et skikkelig rift. Mojoen er borte, ingen ide er riktig. Jeg prøver tenke mere langsiktig. Hvordan er han, hva kan passe. Sakte men sikkert ble mine tanker mer hvasse.


Trygt å si jeg slet med dagens kort! Ting ble stadig forkastet. Restene havnet rundt omkring. Oppdraget var et bursdagskort. På forsiden skulle det stå Hans 30 år, og det skulle være romantiske ord både der og på baksiden. Inni skulle det være en ekstra side for å lime inn et bilde. 

Dette var første forsøket:


Inni hjertet stod det Hans 30 år. Men noe var likevel feil. Det ble forkastet. Dette var neste:


Her stod det også Hans 30 år. Men noe var feil. Det passet ikke. GOING INSANE!!!!! DA kom en åpenbaring:


Min trofaste Dymo labelmaker!! Ny teip er i hus, jeg ladet opp. Endelig fornøyd!:)

Forsiden.
Mandig, men med romantiske ord. Og litt glitter.

Baksiden.
De romantiske ordene fortsetter. Sammen med litt hjerter.

 Close up:


Når kortet åpnes ser Hans teksten Til verdens beste kjæreste.


Og jeg la inn et ekstra ark til bildet som skal være inni:



Endelig fornøyd!










1 kommentar:

  1. those are so cute! the dymo cards are very cool and unique!

    SvarSlett