mandag 1. august 2011

KRISE

Okej kanskje ikke en ordentlig krise, men jeg er tom for dymo tape!!! Jeg var midt i dagens tredje kort og skulle skrive ut gratulerer med dagen, men fikk bare nok til det første ordet:/ Heldigvis dog det viktigste, så fikk holde med det. Før det fikk jeg laget to andre kort, også med dymo selvfølgelig. Og hadde sett frem til MANGE flere. Ble deppa da moroa tok slutt. Kanskje det var skjebnen, for nå skal jeg ut å nyte sola:)


hipp hurra

hurra

gratulerer (med dagen..)

Jeg var kjapp med å bestille ny tape, samt sende en sms til kjæresten å spørre om han kunne stoppe innom Staples etter jobb! Disse har jeg bestilt, trenger jeg si jeg gleder meg som en unge??

Dymo Embosser Tape 9mm x 3m Black Blister x3

Både rød, grønn, blå, lyserosa, lyseblå, klar og sort. Sweet!!


1 kommentar:

  1. hee hee... love those fun animals! super cards, Helle!

    SvarSlett