torsdag 18. august 2011

Skal Det Være En Sjiraff?

Jeg har laget et dåpskort til en liten gutt. Kunden ønsket en sjiraff foran på kortet, noe i blått, og sterke farger. Dette er resultatet:



Jeg startet med hvit bakgrunn. Jeg skar opp et kartongark fra my minds eye og brukte dobbeltsidig teip for å lage en bord av av det. Sjiraffen (et klistremerke) klistret jeg på hvit kartong, som jeg mattet på samme kartong som jeg laget bord av. Festet dette rektangelet med 3d-tape, og satte på halvperler i hjørnene. Det neste jeg gjorde var å sette på de gule knappene som fanger opp fargen av sjiraffen, før jeg brukte bokstaver fra adornit og skrev til dåpsbarnet. Jeg brukte flytende perler i gult for å understreke teksten. En søt liten baby-sjiraff til en søt liten gutt!

1 kommentar:

  1. Aw, this is adorable, Helle! I love the new look of your blog. It downloads much faster and doesn't freeze up my computer! ;)

    SvarSlett