mandag 19. september 2011

Lenas Bursdag

September er en skikkelig bursdagsfest i min vennegjeng. I går hadde en av mine kjære erteris, Lena, bursdag. Det krever kort og gave! Jeg begynte med kortet:





Tagen er et gavekort:


Hjemmelaget kort henger sammen med hjemmelaget gave. Jeg har lenge tenkt på å lage en oppslagstavle av en bilderamme. Det ville jeg lage til Lena! Jeg begynte med en bilderamme i tre som jeg sprayet i hvit lakk:


Deretter tok jeg baksiden av rammen, pappen, og brukte decoupageteknikk og mod podge for å dekke bakgrunnen med fin mønsterkartong. De fine nålene skal brukes som tegnestifter.




Jeg ville også lage en ekstra gave til lena, en pakke med 4 kort fra Holyhelles Himmel:


I tillegg til en innkjøpt pakke:



Håper du hadde en super bursdag, verdens beste Lena!







1 kommentar:

  1. love the little pocket for the tag and wow! love the message board you made! so pretty and clever! wonderful projects, Helle!

    SvarSlett