onsdag 9. november 2011

From all of Us to all of You

Jeg jobber med en bestilling på Disney julegavelapper. Det kan jeg kalle en stor utfordring! Jeg har bestilt nye stempel og for første gang brukt digitale stempel. Jeg har tegnet og gjort research for å få de rette fargene på de rette figurene. Jeg har rett og slett ikke så god greie på Disney som jeg burde ha, er tross alt ikke så lenge siden jeg var barn! Eller... Lappene er ikke helt ferdige enda, og noen er jeg ikke begynt på. Men her er en liten snik-titt (beklager dårlig bildekvalitet):


Disse minner meg om Disneyfilmene på julaften


Disse minner meg om at alt går bra til slutt

Disse minner meg om alle Donaldblader jeg har lest som liten

Disse minner meg om min gode venninne som elsker Tingeling

Er bare å henge i å fullføre jobben!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar