torsdag 23. februar 2012

Mixed Media

Når jeg lager kort og bilder liker jeg å mikse saker og ting sammen til mitt eget. På en måte litt "mixed media" hvor man bruker ulike materialer for å uttrykke seg. Denne gangen har jeg brukt klistremerker jeg kjøpte på butikken ting i Tromsø, sammen med egen strek og fargelegging for å skape en stemning og et uttrykk jeg var fornøyd med. Hele elleve kort ble det, pluss småkort, i duse pasteller. Ikke helt meg, men liker det stadig bedre. Her er et utvalg:








Det er morsomt å lage kort på denne måten. En slags kollasj. Kun kreativiteten som setter grenser. Jeg ønsket å bevare det myke i klistremerkene og føre det over til stemningsfulle kort, så less was more denne gangen. Merkelig nok er jeg faktisk fornøyd, enn så lenge. Gårdagens pep-talk til meg selv hjalp:) Takk for alle positive tilbakemeldinger etter den nevnte pep-talken, you made my day!!





1 kommentar:

  1. Wow, these are the cutest things I've ever seen, Helle! The colours are beautiful and even though they're small, there's so much detail. I love them!

    SvarSlett