onsdag 15. februar 2012

Mye å Gjøre = Rot i Systemet

I det siste har jeg jobbet med en del bestillinger, blant annet noen hasteordre. Da blir det rotete på kontoret mitt. LIKER IKKE (uorden altså, bestillinger liker jeg). Jeg elsker orden, system og organisering. Når det er sagt ser det kanskje ikke alltid sånn ut.. men jeg HAR system i rotet! Samt en plan om å gå skikkelig gjennom ting før noe skal organiseres, omorganiseres, organiseres på nytt, sorteres og evt. tilslutt kastes. "Ene manns tull er andre manns gull", liker jeg å si :)


Nå når stresset har lagt seg etter en uke med masse kreative prosjekter, skal kontoret endelig shines! Og aller først arbeidsbordet! Det ser ikke bra ut:



MEN Selv med rot i systemet fikk jeg laget to nye kort på bestilling i går kveld. Et med Brasil-tema og et bursdagskort med gitar-tema:



Nå moter jeg meg opp til å rydde... Dere andre, ha en fin dag!:) 


1 kommentar:

  1. the creative process is always messing in my craftroom--yours looks tidy compared to the mess i can make! great cards, helle!

    SvarSlett