onsdag 18. april 2012

Album og "Ny" Hylle!

Jeg henger langt etter med å lage mine egne bilder og minner til album, men det er likevel morsomt å lage album for andre på bestilling. Her er en sniktitt fra et jeg nettopp har laget ferdig. Et album preget av rosa, lilla og bling, på album med sorte ark:




Må bare presisere at egentlig er ting limt ganske så beint, er bare jeg som var dårlig å ta bilder! 

Om du så mitt innlegg fra mandag, så du at jeg hadde pusset opp et gammelt bord. Denne gangen har jeg begynt på en gammel "krydder"hylle. Den var i dårlig stand så måtte pusse ned hele:


Deretter valgte jeg å male hylla hvit. Da er allefall basen på plass om jeg skulle ombestemme meg. Hylla har dessverre slått seg litt gjennom årene, så er ikke helt bein,- det kan du se av bildet. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med det. Den kan ikke henge på veggen som den er nå allefall, så foreløbig har jeg satt den mot veggen på enden av kjøkkenbordet mens jeg tenker!:



Sinkskuffene er kanonkule, men jeg tror jeg vil male de nederste, iallefall et par av de, i pastellfarger... Eller kanskje jeg gjør noe helt annet :) Jeg liker å fikse gamle ting!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar