tirsdag 10. april 2012

Parallell-Travel


Etter en rolig påske er det på tide å ta opp arbeidet med bestillinger. Jeg jobber parallelt med et album, bordkort, uglebilder og noen kort. Å jobbe med alt samtidig er greit i startfasen, for eksempel når jeg skal bruke min silhouette cameo. Jeg satte meg like godt på gulvet og spredte ting rundt meg. Sånn har jeg gjort det siden jeg var liten blir jeg fortalt. Jeg la meg på et pledd foran tv å fargela, gjorde lekser eller skrev brev.

Bakdelen er at da blir det gjerne seende slik ut:


Spesielt når jeg skal bruke cameoen. Jeg har helt sikkert glemt å  få alt skjært ut, eller kommer til å få nye ideer etterhvert,- da er det "på àn igjen"! Jeg passer på å slå meg løs når samboeren ikke er hjemme :)










En liten pause....Så skal jeg rydde det verste!



2 kommentarer:

  1. it looks like you are having such fun with your Cameo! looking forward to seeing what you make!

    SvarSlett
  2. That food looks delicious and I like how comfy your work area looks! It's fun to see the things you are using your Cameo for!

    SvarSlett