fredag 11. mai 2012

DåpsKort

 Jeg har laget et dåpskort. Koselig! Kunden så for seg en jordklode med fotspor, samt navnet på barnet på forsiden.



Jeg begynte med hvit kartong som bakgrunn, og stemplet på skyer med lyseblått omriss(se bort fra den altfor tusjete kuttematta:):

 Deretter stemplet jeg på flere skyer i en mørkere nyanse: 
 Jeg valgte å fargelegge de første skyene i lys blå grå:
 Neste skritt var jordkloden. Jeg brukte Fiskars sine cutting tools og skar ut en passe stor sirkel. Jeg brukte promarkere og copics for å fargelegge. Jeg ville ha duse farger blandet inn i hverandre mot en lysere flate på midten for å få litt dimensjon på kloden:
 Jeg stemplet små fotspor i samme farge som de mørkeste skyene og klipte ut:
 Jordkloden festet jeg med limputer for 3d-effekt:
 Deretter festet jeg fotsporene på samme måte:

 Neste skritt var å få med navnet. Jeg fargela hvit kartong, skar ut tynne striper og brukte bittesmå klistremerke bokstaver. Så festet jeg stripene på kortet:
 Ferdig produkt:
 Pluss en innside som står i stil:
Nå håper jeg bare kunden er fornøyd! Jeg lover å vaske kuttematta mi:) Ha en super dag!



1 kommentar: