tirsdag 19. juni 2012

Kreativ Lørdag!


Lørdag. Alenetid. Sol. Det blir det arbeidslyst av! Jeg fikk gjort noen småting hjemme mens mannen spilte fotballkamp.


Jeg ommøblerte, vasket og ryddet kontoret!

Jeg fikk endelig malt trecoastersene mine jeg kjøpte på Fretex for 29 kr! Jeg kjøpte veggmaling i små bokser på Biltema for 20 kr stk, teipet diagonalt og malte den ene delen. Avsluttet med hobbyspraylakk!

Jeg har vært så heldig å arve denne fine Bambien fra besteforeldrene til noen venner. Den var slitt og avskallet i fargen, så jeg sprayet den hvit og den fikk nytt liv i vinduskarmen vår :)

Disse knaggene kjøpte jeg i fjor sommer. Har ikke fått hengt de opp før nå. Sukkertøy :)

Malte og lakkerte hans og hennes bokser (små stålbokser fra IKEA). De står ved siden av knaggene og ska holde på lommerusket vårt.

Jeg teipet litt neongrønn washitape på en gammel IKEA ramme. Fint med litt ekstra farge.

Jeg spraylakket også en ramme i en herlig blåfarge. Den satte jeg "tom", for å innramme noen pynteting.

Jeg sprayet også en gammel IKEAskål i samme blåfarge, Oppi der har alle kattelekene fått et hjem. Ved siden av har fjernkontrollene vi ikke bruker til daglig fått stå, også i en gammel sak fra IKEA som har fått nytt liv med spraymaling. ÅH du herlige sommerdag!:)

2 kommentarer:

  1. gu så hærli!! digga de coasteran ;) - catharina

    SvarSlett
  2. i love your wonderful craft room, helle! so much storage! have a great week!

    SvarSlett