tirsdag 21. august 2012

Baby Robot

I går slapp det meste av sykdommen taket og jeg fikk mojoèn min tilbake! Jeg laget kort jeg hadde på bestillingslisten (viser senere i uka) og dette baby kortet. Jeg tegnet en baby robot! Jeg valgte å ikke ha noe tekst på slik at det passer flere anledninger. Da har jeg også mulighet til å legge på tekst senere om noen skulle ønske det.

Yesterday my mojo came back and I welcomed it with open arms! I made some cards on request (I`ll show you later this week), and then I drew a baby boy robot card. It can be personalized with name and date for a baptism or baby shower. I LOVE robots!



Takk for at du tittet innom, det varmer hjertet mitt! Det kommer forresten en give away ganske snart.

Thanks so much for stopping by, it`s really much appreciated!

2 kommentarer:

  1. So cute! Wonderful illustration and colouring. How fun that I also made a robot baby card recently!

    SvarSlett
  2. such cuteness, helle! have a great day:)

    SvarSlett