søndag 28. oktober 2012

Ekte Kjærlighet

Å ha 40 års bryllupsdag er ikke noe å kimse av. KLART det må feires! En av mine gode venninnes foreldre har bryllupsdag i dag, og for anledningen har hun og hennes fire søsken bestilt et kort.

 Faren er en ivrig rypejeger og moren en ivrig multeplukker, dette måtte med på kortet. Etter kundens eget forslag tegnet jeg ei rype i firetallet og en multe inni nullen. Teksten var også bestilt. Jeg valgte å dekorere kortet med rød teglstein, som en illustrasjon på deres sterke forhold.

A good friend of mine has parents with a 40 year wedding anniversary today. She ordered a special card for this special occasion.



Inni kortet ville kunden gjerne ha 5 hoder som stakk opp nederst. Dette illustrerer alle de 5 gullungene som er klekket ut.

Min gode venninne som bestilte kortet ble fornøyd, får håpe hennes kjære foreldre også blir det, samt har en herlig feiring med sine nærmeste. Lykke til videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar