torsdag 13. desember 2012

DIY: Make A Bow


Jeg liker å pynte gavene jeg gir bort, samtidig som det gjerne skal være enkelt. Ikke så mye fjas. En slik enkel sløyfe kan du lage ved hjelp av papir og teip. Stoppenål, saks, splittbinders og lim er også nødvendig verktøy. Jeg brukte glanspapir i rødt og hvit, men mulighetene er uendelige. Du også bruke sugerør. Jeg lagde ruller av papiret jeg hadde valgt ut og brukte teip for å holde rullene sammen.

Make paper rolls held together with tape, cut in chosen lenghts.


Jeg klipte deretter papirrullene i ulike lengder, før jeg stakk hull gjennom midten på alle med en stoppenål.

I pierced all the rolls with a needle before attatching them in layers with a brad.



Jeg festet papirrullene lagvis med en splittbinders og limte sløyfen på pakken med vanlig blankt hobbylim. Pyntet med en knapp på toppen, og en gavelapp så klart.

I glued the finished bow to the wrapped gift and put a button at the center. Easy but looks cute!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar