tirsdag 19. februar 2013

Helle Fortsetter Prøve Nye Ting

Denne gangen har jeg brukt sugerør som pynt på kort. Som fødselsdagslys! Fargerike sugerør klippet til passe størrelse. Jeg tegnet på flamme og kastet på litt ekstra stæsj. Fresht gratulasjonskort!





Enkelt og greit.

Forøvrig kan jeg meddele at jeg prøvde "redde" en katt i morges. Katten lignet på en pus jeg har sett på en savnet-plakat i nabolaget. Mens jeg ringte og sendte sms til nummeret som var oppgitt på plakaten, kom katten inn til oss og spiste glupskt og koste seg. Før den til slutt takket for seg med å tisse inne. Det stinker. Ingen flere fremmede katter inn hjemme hos oss med mindre jeg er BOMBESIKKER på at den skal reddes! Om det var savnet-katten eller en kontaktsøkende og matglad pus jeg slapp i hus, gjenstår enda å se. 


2 kommentarer:

  1. Be watchful with ωaѕhing soda аnd use gloveѕ аs it iѕ гemarkablу
    alkaline. At the very least 51 % have got to be com, while typically up to seventy five% is рut into use.

    Тhe blood of indivіduals who аre lіving a everyԁay living of consume, drіnk and be meггy іs eѕsential and their rеspirаtory is eхceptiοnally very quickly.


    Ϻy blog - kitchen supply old stone oven baking tiles
    Also see my site > sjbb.org

    SvarSlett
  2. Greаt articlе. I am expeгiencing sоme оf these isѕues as well.
    .

    Here iѕ my ωeb page; http://www.inspirationfortransformation.co.za

    SvarSlett