torsdag 25. juli 2013

Helle Forteller Om Seg Selv Samt Prøver Nye Ting!

 Jeg har alltid elsket å ta bilder. Husker tilbake til campingferier i Kalajoki når jeg var liten. Jeg fikk låne mamma og pappas fotoapparat og fikk lov å fotografere, så stolt! Husker mitt første eget, hvite kamera jeg hadde med på fotballturneringer. Gleden av en hel 36 bilders film som kom fremkalt i postkassa, med et stort bilde og to småbilder for å gi til venner. THE JOY! Første året på videregående fikk jeg mitt første zoom kamera, LYKKE. Det har blitt en del kameraer siden, og sykt mange bilder. Minner for livet. Utrolig mange fotoalbum. Det var fotoalbum som førte meg til kortlaging. Og i går kombinerte jeg to av mine lidenskaper, foto og kort. Jeg skrev ut noen morsomme bilder fra dyreparken i Warszawa og laget kort.




De siste årene har jeg ikke laget noen album til meg og Mannen, siste album så dagens lys i 2009. Nå gjør jeg klart for å ta igjen det tapte, og starter med et album per ferietur. Først ut blir bilder fra Polen. Posen med kart, billetter, postkort og andre keepsakes fra turen er hentet frem fra skapet. Underveis blir det nok også laget noen kort med enkelte blinkskudd. Bilder er til for å deles! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar