mandag 31. mars 2014

Ny Strikk!

Verdens snilleste og flinkeste mamma strikker, jeg selger! jeg har fått levert en del godsaker nå før påske, dette er noe av det:


To setesdal sett med genser og lue til baby i hvitt og koksgrått. Ull, str ca 6. mnd.



Herlig sett til baby med jakke, bukse, lue og sokker. Ull, str ca 6 mnd. Korallfarget.



Herlig hvitt sett til baby med jakke, bukse, lue og sokker. Ull, str ca 6 mnd.



Votter i ull, hvite og mørkeblå. Paret til venstre er herrevotter, de to andre til dame.


To sett barnevotter i ull, fritt strikket basert på moose on the loose.




Liverpool sett i ull, tre ulike design på luene (barn og voksne). Votter til barn i rødt og hvitt, og rødt, hvitt og grønt.

Og det er mer der det kommer fra, nyheter for liten og stor, samt at jeg har en del på lager. Mamma har også nettopp strikket et par røde og hvite selbuvotter som skal sendes til USA, håper kunden blir fornøyd! Kontakt meg på holyhelle@gmail.com om du er interessert i strikkevarer!


Eple er fisefin å ville ikke komme ut av vinduet og ned i sneen for å ta bilder sammen med meg i godværet :)




Skikkelig påskevær i dag!












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar