onsdag 29. oktober 2014

Julemesser 2014



I år blir det deltakelse på to julemesser, begge i november:

Julemessa UNN Breivika 
12. november
kl 09-16
Min stand finner du på inngangsplan (plan 6)
Facebook: Julemessa Unn Breivika

Julemessa Åsgård
15. og 16. november
Lørdag 10-18, Søndag 10-16
Min stand finner du i festsalen
Facebook: Julemessa Unn Åsgård 50-års jubileum

Jeg stiller med et variert utvalg av tegna, stempla + klippa og limte kort og gavelapper, og ikke minst med mammas herlige strikk!

Her følger noen (dårlige) bilder fra fjorårets event:






 Nå håper jeg bare "helsa holder" (som mamma ville sagt) og at alt går som smurt.

 Meddeler herved også til min Mann at det dessverre nok kommer til å være mer eller mindre kontinuerlig bomba hjemme hos oss frem til messeslutt. 




Håper vi ses!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar