fredag 28. oktober 2016

Tonnevis av info: Straks JUL!


Nå nærmer det seg jul igjen og det er på tide med litt juleinfo!

I år deltar jeg på følgende julemesser:

Julemessa i Hamna:
Søndag 06. november 11.00-16.00

jeg stiller med et stort og variert utvalg av kort, lapper, fødselstavler og print

Julemessa på UNN:
Fredag 11. november 09.00-16.00

jeg stiller med et stort og variert utvalg av både kort, lapper, fødselstavler og print samt massevis av strikk for alle aldre!

Julemessa på Åsgård:
Lørdag og søndag 19. og 20. november
lørdag 10.00-16.00
søndag 11.00-16.00

jeg stiller med et stort og variert utvalg av både kort, lapper, fødselstavler og print samt massevis av strikk for alle aldre!

Julemessa på bygdehuset på Berg:
Søndag 27. november 12.00-16.00

jeg stiller med et stort og variert utvalg av både kort, lapper, fødselstavler og print samt massevis av strikk for alle aldre!


Prisinfo Messer:

Kort, og gavelapper pakket i poser, fra 15 kr (tilbud)

Småkort med eyelets og tråd 30 kr (4 for 100 kr).

Strikk fra 50 kr (tilbud) 

Fødselstavler 200 kr.

Print i diverse størrelser fra 125 kr.

Det vil dukke opp tilbud som timessalg, 3 for to etc.


Diverse tilbud/pakkepriser til og med 15. desember:

Assorterte julekort i pakker på 10, 350 kr

Assorterte julekort med Tromsøtema i pakker på 10, 500 kr   

Assorterte kort i pakker på 10, 350 kr

Assorterte julegavelapper i poser på 20, 150 kr

Assorterte småkort (ca 6.5x7.5 cm) med eyelets og tråd, i pakker på 10, 200 kr

Disse er ferdig pakket og fås kjøpt ved å kontakte meg på holyhelleshimmel@gmail.com eller via min facebookside.
Levering mulig (Tromsø). Jeg sender.

Prisliste bestillinger:
Det er vanskelig å sette faste priser på bestillinger. 

Her er noen circapriser:
Invitasjoner/takkekort med blank konvolutt: fra kr.50
Bordkort: fra kr.30
Kort/Bilder i 20x20: fra kr. 300
Kort/Bilder i 30x30: fra kr. 800 
Kort/Bilder i A4: fra kr. 400
Kort/Bilder i A3: fra kr. 800 
Kort i 15x15/A5: fra kr. 150 
Gavelapper: pris etter forespørsel

Om du ønsker å bestille noe så send meg gjerne en mail på holyhelleshimmel@gmail.com (eller kontakt meg på facebooksiden) sammen med en kort beskrivelse, så får du et prisoverslag tilbake!:)

*jeg har copyright på mine tegninger. Jeg forbeholder meg retten til å selv bruke tegningene jeg lager på bestilling, samt bruke de i markedsføring, om ikke annet er avtalt.

































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar