torsdag 26. mai 2011

Brun Base med Friske Farga!

Brun er en farge jeg liker godt i interiør, men ikke den fargen jeg bruker oftest når jeg lager kort, allefall ikke som base. Denne gangen passet det llikevel perfekt sammen med den fine mønsterkartongen som også er brun men med friske farger:


Jeg begynte med brun kartong som base, og monterte på en stripe med den brune mønsterkartongen. Deretter festet jeg på en bård med mønsterkartong fra samme kit sånn at fargene passet perfekt:) Måtte sette på litt knæsj rosa bling som også passet kartongen. Jeg pyntet med blomster og tag fra samme settet (tror det er fra My minds eye), samt putta på litt glitter å knapper, pluss tekst. Blomstene er montert med 3D-puter sånn at de popper opp fra kortet. Det kan kanskje se litt mørkt ut på dette bildet, det er nok et sånt kort man må se live for å få en ordentlig feeling av, da ser man de fine fargene, 3den og glitteret ekstra godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar