onsdag 25. mai 2011

Mellow

 Da jeg ryddet på kontoret mitt og fant kartong fra basic grey bestemte jeg meg for å lage et kort av den. Vanligvis lager jeg fargerike kort, men jeg hadde nettopp fått et nytt stempel i posten som ville passe perfekt til denne mønsterkartongen!


Det ble derfor et kort som skiller seg fra min vanlige stil, men etter å ha fått versatile blogger award passet det fint å lage dette kortet:) I tillegg til treet jeg stemplet, klippet ut og monterte på, pyntet jeg med en bord av mønsterkartong fra chatterbox, bling og knapper. Syns kortet ble ganske mellow, og siden det er uten tekst kan det også passe til flere anledninger. Dette kortet blir lagt under kort til salgs, og kan som alle de andre personifiseres med ønskelig tekst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar