tirsdag 24. mai 2011

Min Første Blog Award!

Frem med champagnen, idag fikk jeg min første blog award!


Og det fra min favoritt blogger Emily Leiphart med bloggen
THANKS EMILY!:)

Når man mottar denne prisen er det tre ting som skal gjøres:
  1. takke den du fikk den hos
  2. fortelle 7 ting om deg selv
  3. sende den videre til 15 andre
Here goes;
  1. jeg ELSKER katter, mest av alt min egen:) Hun er ti år, nydelig og heter Mia Baby. vi adopterte henne da hun var 4.
  2. mørkeblå er min favorittfarge, men når jeg scrapper foretrekker jeg syrlige friske farger
  3. jeg elsker å shoppe på ebay
  4. jeg har verdens beste samboer som lar meg ha kontor i stua
  5. jeg selger kort på Glasshytta Blåst
  6. jeg liker å lage mat
  7. jeg liker (og MÅ ha) orden og system i saker og ting
Det var 7 småting om meg!
Nå skal jeg sende denne prisen videre,-
men jeg har ikke 15 stk å sende til da det ikke
er så lenge siden jeg begynte å følge blogger, men
disse bloggene vender jeg alltid tilbake til:


Jeg vil anbefale alle å stoppe innom disse bloggene å bli både inspirert og imponert!



1 kommentar:

  1. thank you so much for the award, Helle! you are so sweet! =)

    SvarSlett