mandag 23. mai 2011

Love Is In The Air!

i dag fikk jeg en bestilling på et bryllypskort, med helt frie tøyler,- DET liker jeg! Eneste ønsket var at det skulle være romantisk og gjerne ha hjerter på.

Jeg begynte med hvit strukturkartong som base for kortet. Videre stemplet jeg hele forsiden med små rosa hjerter. Deretter klipte jeg til et hjerte i mønsterkartong og monterte det på kortet. Jeg bestemte meg for å bruke noen søte små fuglestempel som hovedfokus. Jeg stemplet fuglene sammen på en gren så de utgjorde ett søtt lite par, og mattet det over på to kartongbiter med farger som passet til.

Jeg hadde også på silkebånd, bling, perler, stickles, bokstaver, flytende perler og stemplet kantene til de forskjellige delen av kortet. Noe ble også skrevet for hand.



Måtte de leve lykkelige alle sine dager!

1 kommentar:

  1. Helle, this is so sweet! I love the pinks, the birds and that big heart. I also have a blog award for you to pick up on my blog!

    SvarSlett