søndag 22. mai 2011

Til Tove

Denne gangen har jeg laget et kort til ei voksen, sprek dame ved navn Tove. På forsiden skulle det stå " Til Tove", og jeg fikk følgende info om dama: hun er sprek, tøff, stilig, glad i farger og natur og hun tar mye naturbilder. Når jeg satte meg ned for å lage var jeg usikker på om jeg skulle tegne eller stemple en naturscene eller lage noe sprekt. Hun høres ut som en livlig dame, så jeg bestemte meg for å gå for noe sprekt, nemlig blomster i friske farger da hun er glad i natur.




Kortet er fargerikt og sprekt, men jeg er usikker på om jeg har valgt rett retning i forhold til hva kunden ønsket, og at det kanskje ikke er modent nok. Det er uansett ikke verre enn å lage et nytt i morgen med min andre ide, å gjenbruke dette kortet til noe annet!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar