mandag 14. november 2011

Julegavelapper og Priser

I det siste har jeg fått en del spørsmål om priser på julegavelapper, jeg skal prøve å svare så godt jeg kan.


Jeg lager poser med lapper ala disse:



Disse posene med 8 lapper i hver koster 50 kr pr pose. Slike poser kan lages i andre farger og med annet stempel, men alle i posen blir like. Gull og sølv koster 65 kr pr pose. Alle har silkebånd og norsk tekst.

Jeg selger også assorterte pakker med julegavelapper. De inneholder 25 lapper for 150 kr pakken, med silkebånd, i ulike farger, størrelser og med div. pynt og motiver. Slike som disse:













En annen variant er doble lapper, stempla og fargelagt for hånd, som disse:







De er ca 7x7 cm og alle har silkebånd. Lapper som disse koster 10 kr stykke opp til 15 lapper. Bestiller du over femten lapper er stykk prisen kr 8,50.

Hvis du ønsker å bestille noe som kommer utenfor disse "kategoriene", som et antall lapper i rødt og hvitt, eller et antall bare med nisser, disney eller noe annet spesifikt, så varierer prisen etter antall, arbeidstid som legges ned og utstyr. Da er det best om du mailer meg på holyhelle@gmail.com og kommer med en forespørsel så skal jeg komme tilbake med et tilbud!:)




2 kommentarer:

  1. these are all so sweet, helle--really cute penguin!

    SvarSlett
  2. oh, my, i meant snowman!! i love snowmen--don't know why my fingers typed penguin:)

    SvarSlett