mandag 3. september 2012

A Trip Down Memory Lane; cards and office space

Jeg rydder på pcen og fant gamle bilder av kort jeg lagde for 3 år siden da jeg først begynte å selge kort. Jeg fant også noen bilder av kontorene mine, faktisk helt tilbake til 2005! Jeg må jo bare dele,- men advarer mot ekstremt dårlig bildekvalitet (eldgamle mobilfoto)!

Hi! Today I`m showing old pictures i found on my computer.
First some cards i made about three years ago when I first started selling cards. All pics are crappy (shot with my old cell), I have to Warn you!









Dette kontoret var en knallrød pult kjøpt på Fretex, plassert i et trangt hjørne på vårt bittelille soverom i vår første leilighet. På dette bildet var pulten nedlesset i rot, kanskje den var det ofte?? Husker ikke. Sikkert. Men katten likte kontoret.

"Office" 2005: a desk in a corner in the tinyest bedroom.



Her (bilde nedenfor) bodde jeg i en ettroms leilighet på 27 kvm. Kontoret var i sengen, bak hyllene! Her forberedte jeg meg til min første julemesse. Tro det eller ei.

"Office" 2009: tiny apartment (only one room), office in bed! Also where i prepared for my first christmas fair.



 Stand på nevnte julemesse/ christmas fair:



Fikk noen "nye" ideer av mine gamle kort, er glad jeg har tatt vare på bildene selv om de har dårlig kvalitet.

Even though the pictures suck, I still got some "new" ideas from my old cards. Gotta love that!



1 kommentar:

  1. great cards, helle--its fun to look back and gather new ideas from the ones:)

    SvarSlett