søndag 2. september 2012

Vesla 20 År

Dette kortet har jeg laget på bestilling. Eneste instruks var teksten, ellers fikk jeg frie hender. Elsker frie hender!! Jeg tok utgangspunkt i info og bilder av jenta kortet skulle lages til og ut i fra det laget jeg dette:

I made this card using a stamp (WS-Dahlia) from The Greeting farm. The background i drew my self.



Bakgrunnen har jeg tegnet for hånd, stemplet er fra The Greeting farm og heter WS Dahlia. Som vanlig har jeg fargelagt med promarkere og copics.

The girl is mounted with foam tape for a 3D effect.

I dag legger jeg ut en del nye kortpakker på facebook siden min, stikk gjerne innom å se. Om du "liker" er du med i trekning av min Give Away og gjør meg kjempe glad! :) TAKK for at du titter innom!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar